Nawigacja
Ostatnie Obrazy
Muszla Bałtyku

WARUNKI UCZESTNICTWA

(Pobierz)


  1. O DOPUSZCZENIU PARY DO TURNIEJU DECYDUJE:
    1. Przesłanie odpowiedniej karty zgłoszenia

      --->>(Pobierz kartę zgłoszenia) <<---

      • Pocztą na adres:
        Klub 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego
        ul. Sikorskiego 33
        82-200 Malbork

      • Lub mailem na adres:
        zpitmalbork@wp.pl


        W nieprzekraczalnym terminie do 25 października 2017r.

        Po wysłaniu zgłoszenia prosimy o kontakt telefoniczny w celu potwierdzenia udziału.

    2. Dokonanie opłaty startowej w wysokości 25 zł/os.
      • Przelewem na konto bankowe Stowarzyszenia Społeczno-Kulturalnego Ars Longa, ul. Sikorskiego 33, 82-200 Malbork z dopiskiem ? Muszla Bałtyku 2017?
        Nr rachunku: 52 2030 0045 1110 0000 0130 7990

      • Gotówką w Biurze Organizacyjnym
        Piątek (03.11.2017) ? Klub 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego
        Sobota (04.11.2017) ? Hala Sportowa Szkoły Podstawowej nr 5

    3. Przedłożenie książeczek startowych w Biurze Organizacyjnym.
      • Instruktor pary startującej po raz pierwszy, zobowiązany jest do poinformowania sędziego skrutinera o tym fakcie na 7 dni przed rozpoczęciem konkursu (wima28@interia.pl) oraz dostarczenia do Biura Organizacyjnego zdjęcia legitymacyjnego z zaznaczeniem na odwrocie imienia, nazwiska oraz daty urodzenia uczestnika.

  2. ZAKWATEROWANIE, WYŻYWIENIE I REJESTRACJA
    1. Zakwaterowanie

    2. Pary biorące udział w konkursie zakwaterowane będą w:
      • Internat Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4
        ul. Mazurów 1, 82-200 Malbork
        ul. 500-Lecia 23, 82-200 Malbork


      • Willa Optimal
        ul. Chrobrego 45, 82-200 Malbork
        ul. Lubelska 23, 82-200 Malbork


      • Decyzję o przydziale grup do poszczególnych miejsc noclegowych podejmuje organizator biorąc pod uwagę kolejność zgłoszeń. Jednocześnie organizator zastrzega, że ilość miejsc jest ograniczona ? decyduje kolejność zgłoszeń.

    3. Wyżywienie
      śniadania, obiady i kolacje ? Sala restauracyjna Klubu 22 BLT, ul. Sikorskiego 33 (Klub 22.BLT)

    4. Rejestracja
      Piątek (03.11.2017): od godz. 17:00 ? Klub 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego ul. Sikorskiego 33
      Sobota (04.11.2017): od godz. 8:00 ? Hala Sportowa Szkoły Podstawowej nr 5 ul. Józefa Wybickiego 32


  3. KOSZTY
    1. Opłata startowa ? 25zł/os

    2. Opłata akredytacyjna:

      • Dla uczestników konkursu ? 120zł/os. (obejmuje 2 noclegi, wyżywienie od kolacji w dniu 03.11 do obiadu 05.11)
      • Dla osób towarzyszących ? 145zł/os. (obejmuje 2 noclegi, wyżywienie od kolacji w dniu 03.11 do obiadu 05.11)

    3. Jeden instruktor z każdego zespołu zwolniony jest z wszelkich opłat.

  4. INFORMACJE DODATKOWE
    1. Uczestnicy przyjeżdżają na koszt własny i ubezpieczają się we własnym zakresie.

    2. Istnieje możliwość wykupienia posiłków przez osoby nie korzystające z noclegów po wcześniejszym poinformowaniu organizatora.

      • Śniadanie: 10zł
      • Obiad: 20zł
      • Kolacja: 10zł

  5. DANE KONTAKTOWE
    • Adres
      Klub 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego
      ul. gen. Sikorskiego 33
      82-200 Malbork


    • Dyrektor Artystyczny:
      Anetta Ciok
      tel. 501-076-337
      zpitmalbork@wp.pl


    • Biuro Organizacyjne:
      Dominika Grenda
      tel. 502-002-297
      muszla.baltyku@gmail.com


Kalendarz
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31